کپکو سرویس

پیرو شرایط مندرج در ضمانتنامه محصولات گروه تولیدی کپکو (KPCO) ، تیم جوان و فنی کپکو سرویس متعهد می گردد مسئولیت ارائه پشتیبانی و خدمات مرتبط با محصولات گروه تولیدی کپکو (هایریک(Hiric) و کپسو(Kepso)) اعم از ریبون های صدورانی کارت ، کارتریج ، تونر
 
پیرو شرایط مندرج در ضمانتنامه محصولات گروه تولیدی کپکو(KPCO) ، تیم جوان و فنی کپکو سرویس(KPCO Service) متعهد می گردد مسئولیت ارائه پشتیبانی و خدمات مرتبط با محصولات گروه تولیدی کپکو ( هایریک(Hiric) و کپسو(Kepso) ) اعم از ریبون های صدورآنی کارت ، کارتریج ، تونرکارتریج و درام یونیت را در کشور بر عهده دارد که بر اساس آن :
 
  • تمامی محصولات هایریک(Hiric) به مدت 2 سال دارای گارانتی تعویض و ضمانت سلامت دستگاه های استفاده کننده از این محصول را دارا می باشند، چنانچه در دستگاه استفاده کننده از محصولات هایریک (Hiric) عیب یا نقصی وارد شود، کلیه ضرر و زیان وارد شده را گروه تولیدی کپکو(KPCO) پذیرفته و اقدامات لازم را جهت به ثمر رسیدن رضایت مشتری محترم خود به انجام می رساند.
  • تمامی محصولات کپسو(Kepso) به مدت دو سال دارای گارانتی تعویض می باشد.
کپکو سرویس(KPCO Service) متعهد می باشد ظرف کمتر از 48 ساعت پس از اعلام نیاز از جانب مشتریان خود در هر نقطه از کشور ، کارشناس فنی خود را در محل شعبه مستقر نماید که در نتیجه امر اقدامات لازم را صورت برساند.

لازم به ذکر است تمامی خسارات وارد شده از جانب محصولات گروه تولیدی کپکو(KPCO) به مشتریان محترم ، بصورت کاملا رایگان جبران می گردد.
 
کسب رضایت مشتریان از ارائه خدمات و پشتیبانی محصولات گروه تولیدی کپکو(KPCO) تنها هدف تیم فنی کپکو سرویس(KPCO Service) است.